Rozpoznanie problemu

W wielu serwisach komputerowych klienci słyszą diagnozę ” w Pańskim sprzęcie uległa uszkodzeniu karta graficzna, płyta główna, zasilacz itp.[...] konieczna będzie wymiana na nowy egzemplarz”. W firmie PC-Fighters w pierwszej kolejności kładziemy nacisk na zlokalizowanie uszkodzenia oraz określenie przyczyny jego powstania, by móc je sprawnie wyeliminować. Dopiero gdy podjęte przez nas działania nie odniosą pożądanego efektu proponujemy klientowi wymianę podzespołu na nowy. W ciągu 1-3 dni od dostarczenia sprzętu do naprawy, z uwzględnieniem zgłaszanych przez Państwa problemów wydawana jest ekspertyza dotycząca zdiagnozowanych uszkodzeń serwisowanego urządzenia. W szczególnych przypadkach staramy się potraktować daną naprawę priorytetowo i po wstępnym rozpoznaniu usterki wykonujemy naprawę tego samego dnia.
Każdy komputer trafiający do serwisu PC-Fighters przechodzi bardzo wymagający test diagnostyczny, podczas którego restrykcyjnie podchodzimy do sprawności każdego podzespołu. Nie koncentrujemy się tylko na naprawie problemu zgłaszanego przez klienta, ale również staramy się wyeliminować wszystkie inne nieprawidłowości w działaniu serwisowanego urządzenia. Na potrzeby funkcjonowania serwisu PC-Fighters stworzyliśmy procedurę diagnostyczną, która dzięki zastosowaniu specjalistycznego oprogramowania i urządzeń pomiarowych pozwala na wykrycie wszelkich uszkodzeń w obrębie danego podzespołu. Przeprowadzając diagnostykę uszkodzonego urządzenia poza rozpoznaniem problemu zgłaszanego przez klienta dodatkowo wykonujemy testy następujących podzespołów:

  • test sprawnościowy i wydajnościowy zasilacza
  • test sprawnościowy i wydajnościowy procesora CPU
  • test sprawnościowy i wydajnościowy pamięci RAM
  • test sprawnościowy i wydajnościowy układu graficznego
  • test sprawnościowy i wydajnościowy układów chłodzenia
  • test sprawnościowy i wydajnościowy dysku twardego
  • test sprawnościowy karty dźwiękowej
  • test sprawnościowy kontrolera i portów USB
  • test sprawnościowy napędów optycznych
  • test sprawnościowy oprogramowania

Naprawiane w firmie PC-Fighters urządzenia otrzymują numer serwisowy, do którego przypisana jest indywidualna kartoteka naprawy. Dzięki temu możliwe jest odtworzenie w dowolnym momencie całej historii naprawy serwisowanego sprzętu. Urządzenie, które wróci na serwis nawet po kilku latach od ostatniej naprawy, jest dla nas łatwe do zidentyfikowania pod kątem wcześniej występujących w nim usterek. Zdecydowaną większość napraw prowadzimy w siedzibie naszej firmy. Szanujemy czas i prywatność naszych klientów, dlatego podejmując zlecenie serwisowe staramy się doradzić klientowi najlepszą formę przeprowadzenia naprawy.
Realizujemy również zlecenia „na odległość”. Sprzęt można wysłać do nas własnym transportem, a po naprawie odeślemy go do Państwa za pośrednictwem firmy spedycyjnej, przesyłką ubezpieczoną. W przypadku naprawy na odległość okres gwarancyjny wydłużamy o czas transportu sprzętu do klienta.

 

Zapraszam do współpracy Seweryn Staniec

Menu